Landstede Groep

Werken bij

Het Meander College is een bruisende school voor mavo, havo en atheneum. We zijn een school waar leerlingen tot hun recht komen, kunnen groeien en hun talenten kunnen ontwikkelen. We bieden uitdagend onderwijs in de vorm van een breed vakkenaanbod met specifieke mogelijkheden voor de uiteenlopende interesses van leerlingen. Onze school ademt kunst en cultuur vanuit de overtuiging dat creativiteit bijdraagt aan de ontwikkeling van de leerling als mens. Er zijn dan ook tal van (buitenschoolse) activiteiten en eigen initiatief wordt aangemoedigd. We bieden een podium voor elk talent waarbij aanleg, motivatie en mogelijkheden de basis vormen.

Open christelijk
Het Meander is een christelijke school met een open karakter. Vanuit deze achtergrond werken wij met zorg aan een veilige en inspirerende leeromgeving. Met 1300 leerlingen zijn we kleinschalig, overzichtelijk en persoonlijk. Zorg of extra begeleiding (waar nodig), is altijd dichtbij en de lijntjes zijn kort. Leerlingen ervaren de sfeer op onze school als prettig, betrokken en informeel.

Ontmoeten
‘Ontmoeting’ staat centraal op het Meander. We komen elkaar graag tegen: in de les, buiten de lessen, tijdens bezinningsmomenten en vieringen. We ontmoeten elkaar en ontdekken zo onze verschillen en overeenkomsten. We nodigen leerlingen uit om mee te doen, zelf na te denken, eigen keuzes te maken en verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf, de ander én onze omgeving.

Ontmoeten we jou?
Enthousiast over onze school? Laat dan vooral van je horen! Hieronder vind je een overzicht van recente vacatures.

Vacatures

Functie
Plaats
FTE
Er zijn op dit moment geen vacatures.

Stel je vraag

Bezoekadres